2020 LIEPA

2020 LIEPA

Įrodėme, kad mūsų klientas įvykdė teisėtą ir skaidrų viešąjį pirkimą.

Atstovavome klientui - atliekų tvarkymo sistemos organizatoriui- ginče, kilusiame iš viešojo pirkimo teisinių santykių. Kontoros advokatams pavyko įrodyti, kad klientas įvykdė skaidrų ir teisėtą viešąjį pirkimą, tinkamai laikėsi pasiūlymų vertinimą reguliuojančių teisės normų ir pirkimo sąlygų reikalavimų. Bylą išnagrinėjęs teismas konstatavo, kad kontoros klientas (perkančioji organizacija) vertindamas tiekėjų pasiūlymus tinkamai taikė turinio viršenybės prieš formą principus ir laimėtoju teisėtai paskelbė techninę specifikaciją atitikusį pasiūlymą pateikusį tiekėją.
 
Teismas išsprendė medžiotojų klubo ir jo nario ginčą.

Sėkmingai atstovavome klientui- medžiotojų klubo nariui- ginče su medžiotojų klubu dėl jo narystės sustabdymo ir uždraudimo medžioti klubo naudojamuose medžioklės plotuose. Ginčas kilo po to, kai medžiotojų klubas, neatlaikęs vieno iš į medžioklės plotus patenkančio žemės sklypo savininko spaudimo, priėmė kolegialų sprendimą sustabdyti kontoros kliento narystę klube ir uždrausti jam medžioti klubo naudojamuose plotuose. Panaikinęs abu nutarimus teismas konstatavo, kad nors medžiotojų klubo veikla grindžiama bendradarbiavimu su žemės savininku, kurio valdose jis medžioja, tačiau šis interesas neturi paneigti klubo narių asmeninių teisių ir interesų. Klubo įpareigojimas jo nariui sudaryti taikos sutartį su klubo naudojamos žemės savininku ir nebeginti savo bei savo šeimos interesų teismo pripažintas neteisėtu, prieštaraujančiu Lietuvos Respublikos Konstitucijos 30 str. 1 d.

Apginta žemės ūkio bendrovės teisė gauti paramą.
 
Kontoros advokatų komanda sėkmingai atstovavo kliento- žemės ūkio bendrovės- interesus ginče su Nacionaline mokėjimo agentūra prie ŽŪM dėl teisės gauti paramą už žemės ūkio naudmenas ir kitus plotus bei gyvulius bei neproporcingų sankcijų panaikinimo. Lietuvos administracinių ginčų komisija pakartotinai panaikino Nacionalinės mokėjimo agentūros prie ŽŪM sprendimą, kuriuo žemės ūkio bendrovei skirta paramos dydžio sankcija ir išaiškino, kad skiriant sankciją privalu vadovautis atgrasomumo bei proporcingumo principais, o neproporcingų ir neadekvačių sankcijų skyrimas neatitinka konstitucinio teisinės valstybės principo, sąžiningumo ir protingumo reikalavimų.